Tarragona compta amb un nou element promocional per posicionar-se turísticament als mercats nacionals i internacionals de la mà del Grup de Ciutats Patrimoni de la Humanitat d’Espanya. Es tracta de la pel·lícula i projecte audiovisual Un viaje extraordinario, que s’ha presentat a Madrid.
Un viaje extraordinario consta de quatre peces que ja es poden visionar a les xarxes socials del Grup i de les ciutats integrants. Hi ha una pel·lícula d’11 minuts per a totes les ciutats, una versió de menys de 4 minuts, un espot de 30 segons i una peça específica per a cada destinació. En el cas de la ciutat, el vídeo Tarragona, un viatge extraordinari ja es pot veure al canal de Youtube de Tarragona Turisme des d’aquest dimecres.
Rodada per l’equip de Readmore Films durant l’estiu passat, la pel·lícula forma part d’un projecte global que estarà acompanyat de nou material promocional destinat a les campanyes del Grup als mercats nacionals i internacionals.
L’alcalde i conseller de Turisme de l’Ajuntament de Tarragona, Pau Ricomà, destaca el valor del projecte audiovisual per “mostrar una Tarragona plena de cultura, patrimoni, gastronomia, natura i vida a mercats de tot el món”. Diu que és un vídeo que reflecteix a la perfecció l’essència de la ciutat i l’associa amb una marca de prestigi i reconeguda a nivell internacional.