Tarragona identificarà i posarà en valor els seus establiments comercials singulars. Els negocis que se sumin al projecte ‘Ets emblemàtic’, impulsat des de Mercats, formaran part d’una ruta i es beneficiaran d’un programa de transformació digital. De fet, actualment s’està fent una diagnosi de la «maduresa digital» del teixit comercial de la ciutat.

Es tracta d’una actuació oberta a tots els comerços, negocis i parades dels mercats que vol detectar tots aquells establiments de la ciutat que són singulars amb l’objectiu d’afavorir la diferenciació i dotar de més personalitat i prestigi l’oferta que té Tarragona. Els interessats han de presentar candidatures omplint un formulari online. Una comissió tècnica valorarà les propostes i el llistat definitiu s’elaborarà en base als criteris de singularitat del comerç, valor històric i patrimonial del local o pel tipus d’activitat i trajectòria.

Amb els establiments que s’inscriguin a la iniciativa es crearà una ruta comercial digital i aquests negocis optaran a un programa específic per avançar en la seva digitalització. Montse Adan, presidenta dels Mercats de Tarragona i consellera de Comerç, parla dels objectius del projecte.

El període per presentar candidatures al programa ‘Ets emblemàtic’ finalitza el 30 de juny. La campanya és una de les 24 actuacions del projecte ‘Tarragona, Centre Comercial Obert’, que va rebre una subvenció dels fons Next Generation.