Tarragona Turisme ha completat en el darrer any al seu perfil a la plataforma Google Local Guides un total de 311 fotografies en 360°, que han aconseguit gairebé 170.000 visites. Gràcies a aquest servei, els usuaris poden visitar virtualment des dels monuments de la ciutat fins al Balcó del Mediterrani, passant per espais naturals com l’entorn de Tamarit.

Aquesta aposta per la plataforma de Google s’emmarca en una estratègia digital que des de fa dos anys Tarragona Turisme desplega, més enllà de les xarxes socials generalistes com Facebook o Instagram. L’objectiu de l’estratègia és donar impuls a la presència de la ciutat als cercadors per millorar-ne el posicionament i oferir més informació i experiències als visitants potencials.

A inicis de 2022, Tarragona Turisme va entrar a gestionar diferents perfils socials de la ciutat de Tarragona a Google My Business o Tripadvisor, com el de l’Oficina d’Atenció Turística, donant servei al turista de forma digital.

També s’ha treballat amb Google Street View per crear un conjunt de tours virtuals que permetin al visitant potencial fer-se una idea del que pot descobrir a Tarragona, començant pels monuments Patrimoni de la Humanitat, i finalment decidir i organitzar, a partir de la visita virtual, la visita física a la ciutat.