powered by Advanced iFrame. Get the Pro version on CodeCanyon.

A partir d’avui i fins dissabte a la matinada, la ciutat està immersa en un ambient de festival. És el que pretèn el FITT, que els espectadors no vagin únicament a veure una obra i marxin a casa sense més. Per això, la programació queda concentrada en 4 dies i ofereix propostes de diferents intensitats, respectant també l’espai entre espectacles, tan necessari per poder-los comentar i posar en comú.

El públic del FITT ho sap i ho vol, per això ja s’han exhaurit els abonaments totals i d’un dia que inclouen l’experiència completa, de la tarda-vespre a la nit, amb sopar inclòs.

Per no deixar ningú enrere, apart dels tickets individuals, el FITT ofereix altres abonaments parcials que asseguren una experiència festivalera non-stop.

Joan Negrié, director del FITT, parla de la venda d’entrades, que enguany fa preveure una assistència multitudinària. el que no gosa fer és recomanar algun espectacle més que un altre. Diu que cada any tenen problemes per fer la tria, perquè la creació escènica està donant molt bons productes, especialment a partir de la pandèmia, en que els credors s’han reinventat. Sí que és cert que hi ha espectacles que entren millor a un públic general i n’hi ha d’altres més pensats per un públic avessat al teatre. D’entre tots, finalment en destaca El mar, perquè explica la història real d’un mestre republicà de Mont-Roig del Camp, apart de ser una producció de gran sensibilitat.

El FITT arriba enguany amb ganes de celebrar que els temps foscos queden enrera i fer-nos passar la calor d’aquest estiu a la piscina del cartell. Amb l’ocupació de nous espais (Palau de congressos, Aula Magna URV, Pub Highland). Amb la consolidació de propostes recents com l’Story Walker. Amb la novetat d’un laboratori d’aprenentatge.

El FITT cada cop té més ambient de festival, ja només ens falta la zona d’acampada.