Es veu com una eina eficaç per poder promocionar els seus valors i obrir-se encara més com a destinació turística.

Fa temps que s’hi treballa i la feina, a nivell tècnic, s’intensificarà en els propers mesos.

Una oportunitat per acabar de dissenyar el model a seguir vindrà de la mà del seminari Marca Ciutat que, per segon any, tindrà lloc a la ciutat. Es farà els dies 2 i 3 d’octubre a l’Antiga Audiència i aplegarà professionals dels camps del turisme, la promoció econòmica i de la comunicació.

Es tracta de la cita més destacada a Catalunya de l’anomenat citymarketing. Així, l’objectiu serà acostar les tècniques i noves tendències dins del sector i oferir algunes claus perquè ciutats de l’estil de Tarragona es puguin posicionar en un entorn cada cop més competitiu.

El programa s’estructura en tres eixos: classes magistrals a càrrec d’experts en diferents àmbits, la posada en comú d’experiències, aquest cop vinculades a la celebració d’esdeveniments culturals i, com a novetat, hi haurà diferents tallers.

Pau Canaleta és el director del seminari Marca Ciutat. 

La d’aquest octubre és la sisena edició del seminari. Les inscripcions es poden formalitzar a partir d’aquest dimarts. S’espera l’assistència d’un centenar de persones.