El Servei de Cirurgia Maxil·lofacial de l’Hospital Joan XXIII de Tarragona ha organitzat un Congrés Internacional amb una comunitat d’especialistes de l’àmbit. Es tracta d’un curs bàsic de traumatologia facial per residents de cirurgia maxil·lofacial i de cirurgia plàstica per que comencin a conèixer no només aspectes teòrics sinó sobretot pràctics, del trauma facial.

Javier Rodríguez, cap d’aquest servei del Joan XXIII i professor associat de la URV, ha explicat a Tarragona Radio que la ciutat és pionera al món en algunes tècniques de reconstrucció de la mandíbula.

El Congrés, que es fa aquest dijous i divendres a la ciutat, està dissenyat per proporcionar els coneixements i principis fonamentals pel tractament de les fractures craniomaxil·lofacials i les seves complicacions. Es realitza mitjançant una combinació de conferències, exercicis pràctics i grups de discussió. Està dirigit a residents de cirurgia maxil·lofacial i acudeixen experts internacionals d’arreu del món.