Tarragona ambiciona mercats llunyans com l’asiàtic i dels Estats Units. Amb tot, l’objectiu prioritari és consolidar els tradicionals i de proximitat i que representen un 60% dels visitants que venen a la ciutat. El sector és optimista de cara a la temporada que ara arrenca, després de dos anys de bons registres, però té clar que no es pot baixar la guàrdia.
Ho ha destacat la consellera i presidenta del Patronat Municipal de Turisme, Inmaculada Rodríguez, també en declaracions a Tarragona Ràdio en el marc del programa especial des de FITUR. Rodríguez ha posat de relleu la importància de convenis com els signats amb Paradores Nacionales, RENFE o Ibèria. Precisament aquest darrer és clar per afavorir l’arribada de turistes provinents de mercats més llunyans com països asiàtics i dels Estats Units.
La ciutat també ha signat conveni amb Movelia. La central de reserves té acords amb importants entitats del transport de viatgers i posarà a disposició del Patronat Municipal de Turisme els seus canals i suports per oferir informació sobre productes i esdeveniments turístics, així com activitats de Tarragona.
Una ciutat que, a FITUR, també ha ratificat el seu compromís amb el vòlei platja. Durant la fira, s’ha presentat la nova edició del Madison Beach Volley Tour, que tindrà lloc a la platja de l’Arrabassada del 8 a l’11 d’agost.
La Fira Internacional de Turisme de Madrid, a les instal·lacions d’IFEMA, obrirà al públic en general durant el cap de setmana. Mentrestant, els taxistes madrilenys mantenen les protestes i bloquegen l’accés al lloc.