La ciutat acollirà una nova ruta gastronòmica, el Tarragona dPintxos, que es farà durant 9 dies a 50 establiments.

El nou certamen, promogut per la Cambra de Comerç i amb el suport de la companyia cervesera Moritz i la cooperativa de vins Covides, s’emmiralla en el Tarragona dTapes, que el maig va arribar a la seva 6a edició, ben consolidada.

El president de la Cambra, Albert Abelló, remarca l’atractiu d’aquesta nova iniciativa, una compromís que van agafar amb els restauradors després del Tarragona dTapes. Abelló explica que aquesta promoció vol ser dinàmica, divertida i més àgil pels restauradors. Afirma que, a diferència del dTapes, la campanya se centra en el “pintxo”, i es busca que els tarragonins també es facin seu aquest element gastronòmic, més típic del nord peninsular.

En aquest sentit, Abelló destaca que la tapa acostuma a ser més elaborada i el “pintxo” es menja amb les mans. Amb tot, creu que el més important és donar a conèixer els establiments de la ciutat amb productes de qualitat i a un preu econòmic.

Tarragona dPitxos repartirà premis a les millors presentacions. A més, disposarà d’una APP per telèfon mòbil, per accedir a la informació. La ruta començarà el 30 d’octubre i s’allargarà fins el 8 de novembre, de 19 a 23h, amb un preu de 2€ per “pintxo” i beguda.