Aparcaments TGN s’encarrega de la instal·lació dels dispositius amb un pressupost de 300.000€ finançats íntegrament per l’Institut Català d’Energia. El projecte, encara en tràmit, pretén promoure la mobilitat elèctrica a Tarragona enguany.

Aparcaments Municipals de Tarragona ha donat a conèixer la notícia en una roda de premsa en la que s’ha presentat una nova campanya publicitària. L’empresa, encarregada de la gestió d’aparcament en la via pública, pretén popularitzar la seva marca amb un concurs públic on es sortejaran 8 abonaments anuals, un per cada zona de Tarragona administrada per l’organització. L’objectiu principal és diferenciar els aparcaments de l’empresa municipal dels de caire privat.

Les novetats s’han presentat aquest dilluns a la sala d’actes Ajuntament amb les intervencions del president d’Aparcaments TGN, Josep Acero, i el seu gerent, Sergio Arts. Arts ha destacat el caràcter de diferenciació i reconeixement de la nova campanya.

 

El sorteig dels abonaments s’obre aquest dilluns en l’espai web de l’empresa, on només cal omplir un formulari per participar-hi amb un marge de dos mesos.

 

Tota la informació del concurs es pot consultar a:

 

http://www.amttgn.cat/aparcagratis/aparcaperlacara/

 

http://www.amttgn.cat/aparcagratis/aparcaperlapatilla/