Els actes institucionals del Dia Internacional de les Dones a Tarragona es concentren aquest divendres. El 8 de març cau enguany en diumenge i l’ajuntament ha convocat per aquest divendres al migdia la tradicional lectura del manifest. Serà a la una, a la plaça de la Font.

Prèviament i a la sala de plens, es lliuraran els guardons i es llegiran les obres premiades en el concurs literari ‘Relats de dones’. Enguany s’arriba a la 25ena edició del certamen.

Al mateix lloc però a les 18h, es donaran els punts de llibre ‘Tarragonines’, enguany dedicats a Teresa Carrera, Carme Castillo i Dolors Comas.

La pròpia Comas ha explicat a Tarragona Ràdio que el reconeixement és molt emocionant per a ella. D’una banda, perquè el rebrà a la sala de plens on com a regidora d’IC va passar-hi molts anys i de l’altra, perquè demostra que la gent la recorda. 

Comas explica que en aquests temps de crisi, les dones han hagut de batallar encara més. Té la sensació que la lluita no s’acaba.

El Dia Internacional de les Dones, diumenge 8 de març, s’ha preparat una ‘Performance’ a la plaça de la Font i als carrers de la Part Alta, de 12h a 13h. A les 18h i al Metropol, hi haurà una representació teatral i musical de dones ed diferents col·lectius de la ciutat.