Tarragona fomentarà l’ús dels autobusos municipals, de la bicicleta o dels desplaçaments a peu a través d’una campanya que ha començat aquest dilluns.
Sota el títol ‘Millor Mou-te’ s’intentarà convèncer als ciutats que hi ha opcions més beneficioses que els vehicles a motor.
S’adreça a tots aquells que els impulsors de la campanya anomenen ‘addictes’ al cotxe. Es vol recordar que només s’ha d’agafar si és imprescindible.
La campanya es desenvoluparà durant 45 dies entre el maig i el juny i durant dos mesos després de l’estiu. Aquí es farà una avaluació dels resultats obtinguts.
La tinent d’alcalde de Mobilitat, Begoña Floría, ha recordat que l’objectiu de la ciutat és baixar un 12% de contaminants generats pels vehicles a motor el 2017. Admet que els nivells de Tarragona estan per sobre del que aconsella l’Organització Mundial de la Salut.
La campanya s’ha adjudicat a Pastor Publicitat. Dos dels seus responsables, Estanis Pastor o Quim Espinosa expliquen els objectius.
L’Estratègia és fer visible els missatges per fomentar alternatives al cotxe en àmbits on els ciutadans poden decidir canviar els hàbits. És per això que es trobarà informació als parquímetres, en els propis tiquets o a la part de darrera dels autobusos públics.
Pastor Publicitat