La Fira Internacional de Turisme Fitur s’inaugura aquesta setmana amb una forta presència de l’oferta tarragonina i de la Costa Daurada.
Des de dijous i fins diumenge 1 de febrer, es reuniran a Madrid més de 9.100 empreses de 165 països i territoris diferents. S’espera el pas de 200 mil visitants i 120 mil professionals al llarg d’un certamen que s’obre al públic durant el cap de setmana.
El Patronat Municipal de Turisme de Tarragona ha previst una vintena de reunions en dos dies. S’han programat múltiples contactes amb les Oficines Exteriors de Turisme de l’Estat, touroperadors i empreses de serveis.
També se signaran els habituals convenis amb Iberia, RENFE i amb Paradors de l’Estat a través del Grup de Ciutats Patrimoni de la Humanitat. Ho ha explicat Patricia Anton.
Els Càmpings de Tarragona consideren imprescindible estar presents en aquest certamen internacional de Madrid.
La promoció a FITUR coincideix amb l’arrencada d’una campanya de tots els càmpings de la demarcació per exposar els valors únics de Tarragona com a destí turístic. El clima, la temperatura de l’aigua, el lleure, la riquesa cultural i patrimonial, la gastronomia o Port Aventura formen part de la marca. Joan Anton, vicepresident de l’Associació de Càmpings de la demarcació.
La que es considera segons fira de turisme més important del món arriba a la seva 35 edició.