Tarragona dedica l’abril a promoure i promocionar la salut i l’activitat física amb una vintena d’activitats a la ciutat.
Per tercer any consecutiu, l’àrea de promoció de la Salut de l’Ajuntament i la quinzena d’entitats que conformen la Xarxa Tarragona Saludable s’encarreguen de coordinar durant tot el mes un seguit de conferències, tallers i caminades per potenciar la pràctica esportiva i els hàbits saludables.
Els actes comencen aquest dimarts amb una conferència sobre el Testament vital que es farà al CAP Muralles a les sis de la tarda.
Dimecres, coincidint amb el dia Mundial de l’Activitat física, s’han preparat dues caminades, una al barri de Sant Salvador i l’altra des del Camp de Mart.
Dijous dia 7, amb motiu del Dia mundial de la Salut, s’ha previst un matí d’activitat física al parc Saavedra, amb el suport del CAP Jaume I, i la dinamització de la Fundación Siel Bleu.
la tècnica del Servei Municipal de Promoció de la Salut, Laura Téllez, ha recordat a Tarragona Ràdio que el mes de la salut vol ser un aparador dels recursos disponibles a la ciutat per impulsar els hàbits saludables i en família.
Els actes continuaran a partir de dimarts 12 amb una conferència sobre la higiene dels nadons i una xerrada sobre l’accés al portal del CatSalut.
També s’han previst més caminades, tallers de hip-hop o country, sessions de pilates o una carpa de deshabituació Tabàquica a la Rambla Lluís Companys, el dijous 14 d’abril.
Diumenge 17 d’abril es farà la tercera trobada dels Tarraconins Saludables al Llorito i la passejada de gossos al Port de Tarragona.