Port Aventura dedica quatre hores al dia a supervisar algunes atraccions, ven a l’any tantes patates fregides com per omplir el Camp del Barça o guarda les Palmeres de la Polinèsia en un hivernacle quan acaba la temporada. Són interioritats del Parc Temàtic que aquest dilluns Tarragona Ràdio ha conegut a través del programa especial que s’ha fet des de la zona de la Xina.

Els turistes francesos són els principals clients de dilluns a divendres en aquestes dates a l’entorn de Tots Sants. Al país veí disposen d’una setmana de vacances que molts aprofiten per visitar la Costa Daurada.

El parc ja treballa en vistes al 2016 quan l’àrea Ferrari Land s’estrenarà amb un hotel de luxe de 5 estrelles i 250 habitacions.

Amb 3 mil treballadors en el punt àlgid de la temporada, el Parc Temàtic dedica cada dia un temps considerable a revisar i provar la quarantena d’atraccions que té. El Cap de Comunicació, Oriol Garcia, ha explicat a Tarragona Ràdio, que en el cas del Shambala, per exemple, s’hi destinen 4 hores prèvies a l’obertura del Parc.

Garcia ha explicat altres detalls del Parc. Cada dia es fan cent enquestes als clients per conèixer el grau de satisfacció i les atraccions o espectacles que més i menys els han agradat.

Les preferències van també en funció de les nacionalitats. Un exemple: Les atraccions d’aigua agraden especialment als russos mentre que els bascos es mostren atrets per l’Stampida.