Atreure més turistes i obrir-se a nous mercats emergents.

Aquests han estat alguns dels objectius de la delegació tarragonina que ha estat present a FITUR promocionant la ciutat i establint contactes directes amb el sector.

La fira de turisme de Madrid, una de les més importants del món, ha tancat portes aquest diumenge després d’un cap de setmana oberta al públic en general.

La ciutat s’ha presentat com la destinació que millor explica la història. S’ha destacat la capacitat de la capital tarragonina de mostrar el seu llegat a través de les recreacions i dels monuments, a través de tradicions com els castells, amb l’oferta de sol i platja i, també, a partir d’una eno-gastronomia de proximitat i qualitat.

La regidora de turisme, Patrícia Anton, destaca que s’ha incidit en el turisme de negocis en nous mercats emergents. 

La delegació ha aprofitat també per entrevistar-se amb diferents oficines de turisme d’arreu del món. Així, per exemple, s’han establert contactes amb representants de Mumbai, a l’Índia, Canton a la Xina però també de Dublin, Berlin, Munich o Düsseldorf  a més de Regne Unit, Nova York, Estats Units o el Japó.

Així mateix, s’han signat diferents acords amb la xarxa de Ciudades AVE, Turespaña o el Grupo de Ciudades Patrimonio de la Humanidad, de la què també en forma part. També s’ha aprofitat l’aparador de FITUR per presentar la destinació com una bona opció pel turisme de negocis i fires, de la mà del Tarragona Convention Bureau.

Tarragona s’ha sumat a l’Aliança Turística, amb els municipis de Vila-seca i La Pineda, Salou, Reus i Cambrils, a més de PortAventura, per tal de promocionar el conjunt de la Costa Daurada.