El Patronat de Turisme ha impulsat la creació d’un producte audiovisual per destacar el potencial de la ciutat així com els seus valors patrimonials i culturals. L’objectiu de la campanya és la consolidació de Tarragona com un destí turístic de qualitat a nivell internacional. L’espot pretén ser el primer pas de promoció a nivell català per tal d’ampliar el radi d’acció més endavant i anunciar el turisme tarragoní a nivell estatal i, fins i tot, internacional. En aquesta primera fase, el producte es visualitzarà a les plataformes online Youtube i Vimeo i a Tv3 durant dues setmanes i coincidint amb la celebració de Tàrraco Viva.
La consellera de Turisme, Inmaculada Rodríguez, ha explicat que l’espot busca treure la nostra ciutat a l’exterior per demostrar la seva potencialitat turística.
L’anunci audiovisual es presenta en tres versions de durades diferents en funció de la plataforma utilitzada. Per a la visualització a la web de turisme es presentarà un vídeo de 3 minuts, per promoció a les xarxes socials, unes càpsules de 50 segons i per la publicitat a Tv3, un espot de 20 segons. A més a més, el programa Divendres farà promoció de la ciutat i un concurs durant 5 setmanes per guanyar una estada a Tarragona durant el festival Tàrraco Viva.