L’estrena en primícia del nou disc de “The Free Fall Band”, la sessió de Guille Milkyway DJ, l’orquestra Fireluche i Doble Pletina encapçalen el cartell del Minipop.

Enguany arriba a la seva 4ª edició i es celebrarà del 6 al 8 de juny al Passeig de les Palmeres.

El festival segueix apostant per artistes de prestigi i noves promeses emergents del panorama pop català.

Enguany s’ha decidit ampliar l’espai mantenint el mateix aforament per tenir més comoditat a la zona de tallers.

El divendres a dos quarts de 6 començarà el primer concert amb la banda “Satèl·lit” i hi haurà cinema a la fresca amb la projecció de la pel·lícula “Stanley Ka Dabba”.

El dissabte a la tarda arrenca amb força on la música serà l’eix principal.

El director musical del Minipop, Lluís Gavaldà, diu que s’ha buscat gent amb propostes artístiques interessants. 

Com a cloenda, el diumenge tindrà lloc l’obra de teatre “El perquè de les coses” i un vermut musical.

Enguany el Minipop conta amb un pressupost de 4.000 euros. Els abonaments pels tres dies ja es poden adquirir per 5 euros, des del 16 de maig estaran a 7 euros i a partir de l’1 de juny a 9 euros.  

Amb la polsera Minipop es podrà entrar gratuïtament als museus de la ciutat.