La Peonada Popular torna per celebrar la seva 43a Edició i espera prop d’un miler de persones llestes per participar-hi. Sortirà i arribarà per segon any consecutiu de la terrassa del centre comercial Parc Central i recorrerà els carrers de Tarragona un any més aquest diumenge.
Tindrà dos recorreguts: el llarg, de 6,65 quilòmetres i el de 2,72 quilòmetres, una cursa més assequible, que acollirà xifres properes a l’esperat.
Berni Álvarez, conseller d’esports, destacava la importància històrica de l’esdeveniment i repassava el recorregut.
L’esdeveniment iniciarà el diumenge a les 9:30 i els dorsals es poden recollir fins demà al Punt d’Atenció del propi centre comercial entre les 9:30 del matí i les 21:30 de la nit.
Més Notícies
- Enrique González: “L’agressivitat del cranc blau preocupa als pescadors”
- Renfe farà una filial amb els seus actius i personal a Catalunya per crear la nova empresa mixta que operarà Rodalies
- Cèlia Ojeda: “Protegir els oceans és tenir una cartilla d’estalvi per les generacions futures”
- Mercè Badia: “Cada any anem a Orio a gaudir del rem”
- L’economista altafullenca Elisabet Romero, nova subdelegada del Govern a Tarragona