La quarta edició de l’Easter Egg Hunt se celebrarà del 25 de març al 6 d’abril. Es tracta d’una campanya de la Via T i l’escola d’anglès La Martina que té com a objectiu donar visibilitat al comerç de la ciutat.
Un total de 40 comerços formaran la gimcana que els nens i nenes hauran de completar per endur-se els premis que s’ofereixen des de la Pastisseria Velvet. La seva missió és aconseguir tots els segells del passaport de cada establiment participant. El sorteig es farà el 5 d’abril a les 12:15 al Pont del Diable. La gerent general de la Via T, Judith Sentís, ha explicat que és una campanya que preten donar visibilitat a tots els negocis.
Des de la conselleria de Comerç, Montse Adan ha remarcat la importància del vincle i dinamisme del comerç de proximitat amb campanyes com aquestes.
En aquesta nova edició, l’escola d’anglès La Martina Kids and Us tornarà a organitzar l’activitat de la cacera d’ous. Serà el 5 d’abril de les 11 a les 12 al Pont del Diable. Els nens i nenes hauran de trobar els ous amagats i els kilos de xocolata, d’entre altres sorpreses que hi ha preparades per aquesta nova edició. És un esdeveniment obert a tota la ciutadania.
- El ple de Tarragona debatà la cessió dels solars de quatre instituts públics a la Generalitat
- Torna l’Easter Egg Hunt amb activitats i propostes especials
- Èxit al primer MarketPlace de Càmpings de Tarragona
- Junts reclama suport per als infants amb diabetis tipus 1 en les colònies escolars
- Els jardins de papallones fomenten la biodiversitat urbana i l’educació ambiental