Coneixem les interioritats de la nova Llar Residència que la Fundació Estela va inaugurar, ara fa 10 dies, al centre de Tarragona.

Amb un pressupost de 2,4 milions d’euros, a càrrec de la Xarxa Santa Tecla, la nova llar-residència de la Fundació Estela aporta un total de 24 places

públiques a usuaris i usuàries amb discapacitat intel·lectual majors de 18 anys en un equipament funcional i ubicat al centre de la ciutat de Tarragona.

El projecte ha consistit en la rehabilitació integral de dues plantes d’un edifici ubicat a la Rambla Vella de Tarragona, dotant-les de dues unitats de

convivència totalment independents amb capacitat per a 12 persones cadascuna, prioritzant les habitacions individuals, el confort i la intimitat dels residents.

A més cada unitat de convivència disposa de cuina, bugaderia i rebost propis. 

L’emplaçament de la nova llar-residència, construïda amb criteris d’eficiència energètica, permet als seus usuaris i usuàries una major accessibilitat

al nucli urbà de Tarragona, facilitant una major interacció i integració amb la societat.

Ens visita May Jiménez, psicòloga de la llar residencial.

The maximum number of views of this element is reached.
Please contact the webmaster to enable unlimited views.