Una vintena d’establiments i 13 vins i caves de diverses DO del territori prenen part en la iniciativa gastronòmica, que arrenca aquest dimecres i que s’allargarà fins el 4 d’abril, de la mà de la Cambra de Comerç i la multinacional Makro.
La majoria dels restaurants es troben a la ciutat de Tarragona però també n’hi ha d’Altafulla, La Pineda, El Morell, Salou i La Riera de Gaià.
Han dissenyat uns menús a un preu únic de 17 euros, amb IVA inclòs. Aquests plats es presenten acompanyats per vins de qualitat, a un preu únic de 1,90 euros per consumició.
El president de la Cambra de Comerç de Tarragona, Albert Abelló, diu que és una gran oportunitat per potenciar la gastronomia local però especialment els vins de les comarques tarragonines, de gran qualitat.
Des de l’organització confien en millorar els resultats de la primera edició del Tarragona Restaurant Wine, fa prop de dos anys i mig, quan es van servir més de 25.000 menús.