El Patronat Municipal de Turisme engega una campanya de promoció de l’aplicació gratuïta Imageen Tarraco. L’app, disponible per a mòbils, tablets i ulleres 3D, proposa, a través de la realitat virtual, una experiència immersiva a l’antiga ciutat romana. Es recrea el passat i el present de l’Amfiteatre, el Circ Romà, el Fòrum i el temple de Culte, ubicat actualment a la Catedral. Per apropar a la ciutadania aquesta eina, es duran a terme accions de promoció i comunicació. S’instal·laran senyals en els punts amb informació per a la descàrrega, fulletons, postals o cartells. La consellera de Turisme de l’Ajuntament, Inma Rodríguez, ha explicat els objectius d’aquesta campanya que estan orientats en millorar la qualitat de l’experiència dels visitants. Per la seva banda, el representant d’Imageen, José Antonio Muñoz, ha confirmat que en un futur pròxim s’afegiran més punts de la ciutat. Creu que la presència d’actors i guies virtuals permet una reconstrucció experiencial, més enllà de l’arquitectònica. Tarragona ha estat la primera ciutat a formar part de l’aplicació. Està disponible per a IOS i Andriod des de fa aproximadament any i mig. Compta amb prop de 200.000 descàrregues, de les quals el 70% són nacionals i un 30% estrangeres.