PIMEC Comerç Tarragona torna a posar en marxa la campanya “Escolta el batec del teu comerç” amb l’objectiu de posar
en valor el comerç i la restauració local i fer visibles les seves fortaleses i el paper que té el sector en l’economia i la societat. La iniciativa, que
compta amb un miler d’establiments tarragonins adherits, també vol impulsar la consciència col·lectiva sobre els avantatges de la compra i el consum local.

Les associacions adherides de Tarragona participaran en la campanya col·locant un vinil als establiments de proximitat que els distingirà com a negocis
que s’adhereixen a la campanya. A més, s’han plantejat altres accions als comerços com el repartiment de globus, obsequis, promocions, vals de compra o
distintius amb la imatge gràfica de la campanya. Aquestes accions estan previstes per als dies 15, 16 i 17 de novembre, tot i que a nivell comunicatiu
la campanya s’allargarà durant tot el mes per aprofitar l’època de les compres nadalenques.

El president de PIMEC Comerç Tarragona, Florenci Nieto, ha explicat que amb aquesta campanya “volem deixar clar que el nostre comerç i la restauració fan
bategar les nostres ciutats amb força, oferint sempre el millor tracte i atenció als clients”. Nieto també ha manifestat que l’objectiu principal d’aquesta
iniciativa és “reivindicar i sensibilitzar de la gran importància dels establiments de proximitat, que contribueixen enormement a l’economia local i a
la societat, sent factors de cohesió social imprescindibles”. El president de PIMEC Comerç Tarragona també ha explicat que la campanya, organitzada per
la sectorial de comerç de PIMEC, se celebra de manera global a tot el territori català amb més de 19.000 establiments participants.