Un equip investigador de la URV prepara un programa per millorar el procés d’aprenentatge i el benestar dels universitaris amb TEA, TDAH i dislèxia. Segons explica el centre, cada vegada més estudiants amb aquests trastorns accedeixen a la universitat.
En cicles inferiors, la comunitat educativa ja té eines que ajuden a l’adaptació d’aquests estudiants i a l’acompanyament en el seu procés d’aprenentatge, però “a la Universitat aquest acompanyament és més difús”, segons afirma la investigadora del Departament de Psicologia, Núria Voltas.
En una recerca coordinada entre la URV i la UB, es treballa per millorar el procés d’aprenentatge, a través dels mateixos alumnes, que puguin aportar les seves experiències i conèixer les seves necessitats.
Més notícies:
- Tarragona Ràdio i La Casa de les Lletres tornen a unir esforços per Sant Jordi
- Els sindicats xifren en un 80% el seguiment de la vaga dels treballadors de PortAventura
- Detingut un home a Constantí per la mort violenta d’una dona, que portava al maleter del cotxe
- El Fòrum de la Colònia obre les seves portes per acomiadar-se
- Milers de persones viuen amb solemnitat la processó del Sant Enterrament