Un equip investigador de la URV prepara un programa per millorar el procés d’aprenentatge i el benestar dels universitaris amb TEA, TDAH i dislèxia. Segons explica el centre, cada vegada més estudiants amb aquests trastorns accedeixen a la universitat.
En cicles inferiors, la comunitat educativa ja té eines que ajuden a l’adaptació d’aquests estudiants i a l’acompanyament en el seu procés d’aprenentatge, però “a la Universitat aquest acompanyament és més difús”, segons afirma la investigadora del Departament de Psicologia, Núria Voltas.
En una recerca coordinada entre la URV i la UB, es treballa per millorar el procés d’aprenentatge, a través dels mateixos alumnes, que puguin aportar les seves experiències i conèixer les seves necessitats.
Més notícies:
- El Nàstic torna al Nou Estadi amb l’opció de poder utilitzar David Concha
- Més de 300 professionals es reuneixen a Tarragona en la IV Jornada de Treball Social Sanitari
- Detinguts els presumptes autors del llançament de pedres contra autobusos de l’EMT
- L’Hospital Joan XXIII celebra el Dia Mundial de la Prematuritat amb una trobada de famílies
- Joan Alginet renuncia a la presidència del CAT per forçar al Govern a “agilitzar el relleu”