Una nova plataforma “monitoritza” el turisme familiar de la Costa Daurada i les Terres de l’Ebre. L’objectiu és posar aquesta informació a l’abast del sector i fer més competitives les dues destinacions turístiques.
La plataforma treballa amb més de 270 indicadors amb la possibilitat de múltiples filtrats. S’han distribuït sensors i càmeres d’infrarojos per “monitoritzar” l’activitat turística a 31 cellers, 10 espais patrimonials i 13 platges del territori tarragoní i ebrenc. A través de la geolocalització l’eina permet saber afluències, pics de visites, tendències estacionals, etc.
La vicepresidenta del Patronat de Turisme de la Diputació de Tarragona, Camí Mendoza, ha afegit que l’eina permetrà conèixer el comportament de les persones, els llocs on van i els seus gustos, una informació valuosa que farà que les dues marques turístiques guanyin competitivitat. La plataforma, creada per Eurecat i la Diputació, serà de fàcil accés, amb dades restringides segons el “grau d’implicació” del consultant.