Dissabte el CBT s’ estrena a casa en la que serà segona jornada a la LEB Plata i davant el Menorca. Als balears hi ha l’ ex cebetista Xavi Hernandez.

Va estar una sola temporada , l’ última dels blaus en la categoria on tornen a estar ara.

Malgrat que a nivell de resultats no va ser un bon any, el base parla excel·lències del vestidor i té un record especial cap a l’ entrenador Berni Álvarez, el capità David Fernadez i Ferran Torres.

Diu que té ganes de saludar- los dissabte.

Admet que no van acompanyar els resultats però es queda amb tot el que va aprendre


Explica que després de 4 anys el seu ‘rol’ a l’equip ha variat en la seva etapa a Tarragona i les anteriors tenia un paper protagonista, ara al Menorca continua sent important i amb minuts però amb diferent dinàmica en el joc

El Menorca arriba al Serrallo invicte. Ho ha guanyat tot en pretemporada i en l’estrena a la competició domestica va passar per sobre del Navarra.

Hernández sap que tenen bona plantilla , compensada i amb jugadors experimentats, però ha avisat que a la LEB Plata qualsevol rival té pot pintar la cara

CBT i Menorca s’ han vist les cares al llarg de l’ historia molts cops, la majoria de vegades a LEB Or