Una trentena d’ens locals i assosciacios d’empreses del territori signen el 19è Conveni Córner. L’acord permet la promoció conjunta de la Costa Daurada en fires turístiques i estatals, sota el paraigua de la Diputació. Per primera vegada, Salou no se suma al conveni.

La presidenta de la Diputació de Tarragona, Noemí Llauradó, ha explicat que després de 19 anys, el Conveni Córner manté l’objectiu original, oferir un ventall de propostes de comunicació i màrqueting a l’abast de qualsevol ens de promoció turística. Enguany s’ha actualitzat el conveni per adaptar-se més a les peticions dels signants. Llauradó ha afirmat que s’han creat dues modalitats, i cada ens signant pot escollir a quina acollir-se.

En total, el projecte té un finançament de 370.000 euros, dels quals 208.000 es dedicaran a comunicació i màrqueting i 162.000 a la inversió en fires i promocions.

L’alcalde de Tarragona, Pau Ricomà, considera que per la ciutat és positiu formar part del Conveni Cóner, ja que permet promocionar la Costa Daurada de manera conjunta. Però, ha assegurat que formar part de l’acord no implica deixar de treballar en la marca Tarragona.

Aquest 2023 s’afegeixen com a nous signants la Cambra de Comerç de Reus i l’Ajuntament de la Selva del Camp, tot i que destaca la baixa de Salou. Aquesta setmana també se signarà el Conveni Córner de les Terres de l’Ebre.