Es tracta d’Opisso Studio, amb seu a Altafulla, una companyia especialitzada en Branding, comunicació gràfica, disseny editorial i entorns digitals. L’estudi ha comtat amb una vintena de col·laboradors del territori per realitzar aquest projecte. També han dissenyat els logos i colors corporatius que s’implantaran progressivament en els avions de la firma, amb seu a Llucmajor. Han escollit un color blau intens que també serà el característic del hub d’Air Europa a l’aeroport del Prat, al de Palma o al de Madrid Barajas.

En una entrevista a Tarragona Ràdio, els tres fundadors d’Opisso Studio han explicat que han trigat més d’un any en enllestir el projecte.

Sergi Opisso diu que l’objectiu que es plantejaven era actualitzar la imatge de la companyia amb un disseny sobri però modern. La nova grafia també serà present en els uniformes de la tripulació, en accessoris i marxandatge i en la comunicació de la companyia. També han treballat el posicionament, l’estratègia de marca i tota la seva nova identitat visual.

Aquesta empresa de creatius ha desenvolupat projectes per a països com Corea del Sud. També han treballat en exposicions per al ‘Lincoln Center’ de Nova York. De fet, ara treballen en una campanya per a implantar a l’Estat els rellotges amb mòbil incorporat. També els han encarregat un treball sobre la lliga professional d’Handbol estatal.

A nivell tarragoní, des del punt de vista formatiu, estan vinculats amb l’Escola d’Art i Disseny de la Diputació, entre d’altres.