La plantilla de l’Ibersol CBT sap de la importància que té el desplaçament a la pista del Quart, aquest diumenge.
En cas de superar al conjunt de Girona es donaria un pas de gegant ja que es guanyaria al que és segon classificat de la competició i es tindria l’average també a favor.
L’equip ha començat els entrenaments en vistes a preparar l’avantpenúltima jornada de lliga.
Ho fan reforçats per la dinàmica de les últimes setmanes i la victòria el passat dissabte a Mataró i mentalitzats de que es trobaran un duel exigent i contra un equip que segurament es juga més que ells.
El jugador Dani Tugores diu que segurament guanyant aquest diumenge es classificarien per a la segona fase per jugar per l’ascens. El balear diu que com el de les últimes jornades el partit a la pista del Quart és una final.
El partit entre Quart i CBT serà el que tanqui la jornada. Tots dos equips coneixeran com han quedat la resta d’implicats.