Els jugadors del vòlei Sant Pere i Sant Pau Isaac Valiño i Hèctor Garcia han quedat quarts als campionats d’Espanya sub 21 de Vòlei Platja que s´han disputat aquest cap de setmana a As Pontes a Galícia, representant a Catalunya.

Valiño i Héctor Garcia formen part de la plantilla que dirigeix Valdo Stevovski i que aquesta temporada militarà a Superlliga 2 i que ara sota les ordres del seleccionador català Jordi Pavón, han aconseguit aquesta meritòria posició per dos jugadors que normalment no juguen a Vòlei Platja, com destaca el mateix Pavón.

Isaac Valiño, es mostrava satisfet per aquest quart lloc, però lamentava no haver pogut aconseguir la medalla.

Héctor Garcia, destacava que han sorprès a molts equips, ja que són parelles que entrenen i juguen tot l’any en aquesta especialitat, mentre que ells juguen a Vòlei durant la temporada.

Els dos jugadors del Sant Pere i Sant Pau també representaran al club com a campió de Catalunya al campionat de clubs a Lorca a partir de dimecres i a Lorca també del 18 al 20 d’agost també hi seran las jugadores del club cooperativista Joanna Garcia i Sílvia Tomàs que com a sots-campiones de Catalunya participaran a l’estatal.

 

Héctor Garcia

Isaac Valiño

Jordi Pavón