Víctor Vinós tornarà a les pistes d’aquí a dues setmanes. Després de 10 mesos lesionat, jugarà contra el Temple UE Horta en el tercer partit consecutiu que tenen els blaus com a locals. Pel partit que el jugador vol estar costi el que costi és pel que enfrontarà al CBT contra el CB Valls, que es jugarà una setmana després, el 30 d’octubre. El jugador lleidatà reconeix que ha passat moments complicats durant el període de recuperació.
Vinós ja es veu preparat per tornar a competir. Des del primer dia entrena amb l’equip, però s’ha anat adaptant i entrant en dinàmica de manera progressiva. Aquesta setmana ja ha entrenat bé i comenta que es veu per jugar contra el Temple UE Horta d’aquí a dues setmanes. Comenta que vol agafar ritme per poder tenir minuts contra el seu antic equip, el CB Valls.
El mateix Vinós comenta que ha estat dur en alguns moments de la seva recuperació. Amb ajuda de físios i familiars, comenta que ho ha anat portant millor. Per aquest any, Vinós està cridat a ser un jugador important que faci de mentor pels més joves. Ell i Tugores són dos dels jugadors que segueixen de la temporada passada i tenen experiència a la categoria. Un jugador que accepta aquest nou rol per ajudar als joves.
El lleidatà espera amb ganes el partit contra el CB Valls d’aquí a tres setmanes, ja que serà el primer cop que s’enfronta al seu ex-equip.