Vuit piscines i una perruqueria de la ciutat se sumen aquest diumenge a una nova edició del Mulla’t per l’esclerosi múltiple.

Al conjunt de la demarcació seran prop de 200 instal·lacions, una xifra similar a l’any passat.

La piscina del Club Tennis Nàstic serà la seu central a les comarques tarragonines. L’entitat ha preparat una jornada festiva per tal de recaptar el màxim nombre d’ingressos i destinar-los en aquesta causa benèfica.

El primer acte es farà a partir de les 11.00 hores. Serà una mescla d’aquagym i zumba a la piscina i, una hora més tard, a les 12.00 hores, els Xiquets de Tarragona faran un pilar i donaran el tret de sortida per tirar-se a la piscina. Posteriorment, es farà una paella al Bar Restaurant del Tenis, a 15€ el menú, dels quals, 3€ aniran destinats a l’esclerosi múltiple. A la piscina hi haurà inflables i per la tarda altres activitats lúdiques.

Enguany s’arriba a la 22ª edició d’aquesta campanya, que l’any passat va recaptar uns 300.000 euros bruts. 

La coordinadora de la Fundació Esclerosi Múltiple, Sefa Bové, ha explicat a Tarragona Ràdio que l’objectiu és disposar de més recursos per poder aplicar noves teràpies que millorin la qualitat de vida dels malalts. 

La Fundació Esclerosi Múltiple atén entre 50 i 60 persones que pateixen la malaltia.

Es pot col·laborar amb la campanya fent donatius el mateix diumenge o bé comprant el marxandatge disponible, aquest any amb dissenys de Pilarín Bayés.